Kan ik mijn artikels ruilen of retourneren?
In de categorie TerugsturenArtikelen kunnen geretourneerd worden binnen de wettelijke termijn van 15 dagen. Omruilen kan niet. Je retourneert je initiële bestelling om vervolgens je nieuwe bestelling te plaatsen.
Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen. Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard.
Om jouw pakket te retourneren zijn er 2 opties. Dit geldt voor alle retours uit Europa.
Voorafgaand aan elke optie meld je je retour aan bij Marie Méro door jouw e-mailadres en retournummer (zie leveringsbon) in te vullen op het retourplatform (klik op 'retourplatform').
Optie 1: VIA DE POST
Vervolgens maak je bij Bpost een retourlabel aan. Klik op https://mariemero.shipping-portal.com/rp/. De retourkost bedraagt 5€ en wordt verrekend met het terug te betalen bedrag.
Je ontvangt dit label via mail. Je kleeft het retouretiket op de doos. Geef jouw retourzending af bij een Bpostkantoor of Postpunt, vraag om een bewijs van afgifte en bewaar dit goed. Deze stap is geldig voor elke bestelling geplaatst in België, Nederland en andere Europese landen.
Optie 2: VIA EEN MARIE MERO CONCEPT STORE
Je gaat naar één van onze concept stores om jouw pakket in de originele doos binnen te brengen. Deze retour is gratis. Je betaalt geen retourkost.
De terugbetaling gebeurt bij elke optie via het hoofdkantoor.
UK en niet-Europese landen:
- Neem contact op met webshop@mariemero.be
- Wij bezorgen jou de commerciële factuur die je nodig hebt voor het retourneren van je pakket.
- Stop deze factuur in je pakket en kleef een dubbel exemplaar op je pakket.
- Retourneer het pakket op eigen kosten met track & trace nummer. Zonder dit nummer is opvolging tot levering bij ons niet mogelijk.
- Je betaalt steeds invoerkosten bij elke zending uit UK en andere niet-Europese landen. We houden deze kosten af van jouw retourbedrag.