Artikel(en) retourneren
Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen. Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard.
Voor retours uit Europa: De retourkost bedraagt 5€ en zal worden verrekend met het terug te betalen bedrag.
Voer STAP 1 en STAP 2 uit en ontvang jouw retourlabel per mail:
STAP 1: Verplichte aanmelding van je retour bij Marie Méro:
Voor retours uit Europa: De retourkost bedraagt 5€ en zal worden verrekend met het terug te betalen bedrag.
Voer STAP 1 en STAP 2 uit en ontvang jouw retourlabel per mail:
STAP 1: Verplichte aanmelding van je retour bij Marie Méro:
STAP 2: Maak nu je retourlabel aan bij Bpost door te klikken op https://mariemero.shipping-portal.com/rp/. Je ontvangt dit label dan via mail. Deze stap is geldig voor elke bestelling geplaatst in België, Nederland en andere Europese landen.
Voor retours uit UK, Zwitserland, en andere niet-Europese landen: VOORAF aan het retourneren, moet je contact opnemen met webshop@mariemero.be voor je aanvraag van de commercial invoice voor het retourpakket. Deze commercial invoice is verplicht 1x in de doos te stoppen en 1x op de doos te kleven. Hiervoor stuurden we jou bij het pakket een documentenhoes. Gebruik deze om 1x commercial invoice op de doos te kleven. Doe je dit niet, dan zullen alle extra kosten die gepaard gaan met douane, transport en invoerrechten afgetrokken worden van het terug te betalen bedrag.
Terugsturen regel je zelf, via Royal Mail of een andere Europese koerier. Wanneer alle stappen juist gebeurd zijn, worden er geen transportkosten of andere kosten afgerekend van het terug te betalen bedrag.
Heb je een vraag? Bel onze Customer Service op +32 09 375 05 99 tijdens de kantooruren van maandag tem vrijdag 8u30-12u en 13u-16u30.
Voor retours uit UK, Zwitserland, en andere niet-Europese landen: VOORAF aan het retourneren, moet je contact opnemen met webshop@mariemero.be voor je aanvraag van de commercial invoice voor het retourpakket. Deze commercial invoice is verplicht 1x in de doos te stoppen en 1x op de doos te kleven. Hiervoor stuurden we jou bij het pakket een documentenhoes. Gebruik deze om 1x commercial invoice op de doos te kleven. Doe je dit niet, dan zullen alle extra kosten die gepaard gaan met douane, transport en invoerrechten afgetrokken worden van het terug te betalen bedrag.
Terugsturen regel je zelf, via Royal Mail of een andere Europese koerier. Wanneer alle stappen juist gebeurd zijn, worden er geen transportkosten of andere kosten afgerekend van het terug te betalen bedrag.
Heb je een vraag? Bel onze Customer Service op +32 09 375 05 99 tijdens de kantooruren van maandag tem vrijdag 8u30-12u en 13u-16u30.